Содержание
- 2. Жоспары Кіріспе Негізгі бөлім Сопылықтың қалыптасу кезеңдері Иасауи жолының түркі ислам сопылығындағы орны. Түркі суффизмінің ерекшеліктері
- 3. «Суффизм» сөзінің этимологиясы Суфа - дегеніміз арабша «тазалық» деген сөзден шыққан. Суффизм – дегеніміз ол алғашқы
- 4. Сопылық немесе тасаууф(араб.: تصوّف, taṣawwuf) - зуһд) - зуһд (аскетизм) - зуһд (аскетизм), жақсылықтармен әшекейлену, нәпсіні)
- 5. Сопылықты станушыны сопы(араб.: صوفي, суфий) деп атайды. Ең бірінші сопы атаған алған куфиец Джабир ибн ХАйян
- 6. Суффизмнің 3 кезеңнен өтті. 1. Зухда VII-IX басы 2. Тассаввуфа IX-XI аяғы 3. Тарикаттар кезеңі XII-XIV
- 7. 1. Зухд VII-IX басы тақуалар дәуірі Бұл дәуірде Сопылық қозғалыс философиялық, метафизиялық мәселелерді зерделеуден гөрі парасатты,
- 8. Тассаввуф IX-XI аяғы Сопылықтың екінші кезеңі Хасан ал-Басирден Имам ҒазалигеСопылықтың екінші кезеңі Хасан ал-Басирден Имам Ғазалиге
- 9. 3. Тарикаттар кезеңі XII-XIV Суффилік ағайындар, яғни Мұхаммед ғ.с тараған сахабалардың ізбазар шейхтері әр алуан тарикаттарға
- 10. Маламийа доктринасы Маламийа доктринасы (құрушысы Баязид БистамиМаламийа доктринасы (құрушысы Баязид Бистами (ө. ж. м. 874)) жалпы
- 11. Философиялық сопылық ағымының екіншісі – исбатийа, оның құрушысы Жунайд ал-БағдадиФилософиялық сопылық ағымының екіншісі – исбатийа, оның
- 12. Түркілік сопылық дүниетанымының ерекшелігін түсіну үшін Иасауидің (1093-1166) хикметтеріне үңілу керек. 149 жыр 70 өзінікі 79
- 13. Иасауи хикметтерінде Арыстан Баптан кейін ең көп аты аталған әулие – Мансұр ал-Халлаж. Мұсылмандықты қабылдамағандарға уағыз
- 14. Иасауидің алғашқы шәкірті атақты Арыстан Баптың ұлы Мансұр Ата (х.594/м.1197), екіншісі Сайид Ата Хорезми (х.615/м.1218); үшіншісі
- 15. Қожа Ахмет Иасауи – ХІІ ғасырда Мауараннаһр мен Түркістанда қалыптасқан “Иасауийа тариқаты” деп аталатын діни-сопылық мектептің
- 16. Ислам өркениетінің материалдық-рухани тұрғыдан басқа мәдениеттерге қарағанда үстемдігі, ислам дінін қабылдаудағы түркілердің дәстүрлі дүниетанымындағы Көк Тәңірі
- 17. Қорытынды Тасаууф ғылымы — сопылықты ұстанатын адамдардың сенімдерінің жинағы және олардың оңаша халінде және жиындарда ұстанатын
- 18. Пайдаланылған әдебиеттер “Қазақстан”: Ұлттық энцклопедия/Бас редактор Ә. Нысанбаев – Алматы “Қазақ энциклопедиясы” Бас редакциясы, 1998 Ислам.
- 20. Скачать презентацию