Содержание
- 2. ОБП үш принциптен құрылған – инкапсуляция, мұрагерлік и полиморфизм. Мәліметтерді өндейтін мәліметтерді және алгоритмдарды бір бүтін
- 3. Мұрагерліе келесі түрде сипатталады: Type = object( ) : ; ; end; Нүкте түрі, басқа объектілердің
- 5. TPoint түрі ата-ана деп саналады, онда барлық графика объектілеріне жалпы қасиеттер келтірілген: координаталар, жану әдісі, сөну,
- 6. TCircle түрі келесі түрде жұмыс істейді: Type TCircle =object(TPoint) Private R:integer; {радиус} Public Conctructor Create(a,b,c:integer); {Объектін
- 7. TLine объекті түр келесі түрде сипатталады: Type TLine=objec(TPoint) Private ShiftX, ShiftY:integer; {Екінше соңынын жылжыуы} Public Conctructor
- 8. Жаңа объекті құру жаңа жазуды құруға тиісті. Type = object : ; ; end;
- 9. Create әдісі объекті құрады және онын өрістерін нақты мәндермен толтырады. Осындай процедураны конструктор деп атайды және
- 10. Әр түрлі объектілердің әдістеріне тең аттарды қолдану. Мысалы, айтылып кеткен объектілердін құру және сызу әдістері тең
- 12. Скачать презентацию