Содержание
- 2. интеллектуалды ойын ХХІ ҒАСЫР КӨШБАСШЫСЫ
- 3. интеллектуалды ойын "Бәйге" ХХІ ҒАСЫР КӨШБАСШЫСЫ
- 4. файл 1. Аты бар байттар тізбегі? бит байт *
- 5. принтер 2. Қағаздағы көріністі экранға түсіруші? сканер * компьютер
- 6. (3) 3. Калькулятордың неше түрі бар? (1) (2) *
- 7. (интерфейс) 4. Адам мен компьютер арасындағы қарым-қатынас? (үнсіз келісім) (программалық жасақтар) *
- 8. 5. Дүниежүзілік желі? Rambler Google Интернет *
- 9. 6. Windows дегеніміз не? жұмыс үстелі операциялық жүйе * компьютердің бөлігі
- 10. вирус 7. Зиянкес программа? * жүйелік программа қолданбалы программа
- 11. shift 8. Келесі жолға өту пернесі enter * delete
- 12. (СD-ROM) 9. Компакт – диск оқу құрылғысы? процессор компьютер *
- 13. монитор 10. Ақпараттық процестерді жүзеге асыратын негізгі құрал? пернетақта компьютер *
- 14. 11. Объектілер қоймасы? қапшық кәрзенке файл *
- 15. 12. Латынның “information”сөзі нені білдіреді? информатика ақпарат компьютер *
- 16. 50 - 60 см 13. Адам көзі мен монитор арасындағы арақашықтық қанша болуы керек? 40 -
- 17. терезе 14. Жақтаулармен шектелген экрандағы тіктөртбұрышты аймақ? экран Жұмыс аймағы *
- 18. 1024 Гбайт 15. Бір килобайт қанша байтқа тең? 1024 байт 1024 Тбайт *
- 19. Insert 16. Меңзердің сол жағындағы символды өшіретін перне? Delete BackSpace *
- 20. интеллектуалды ойын "Жорға" ХХІ ҒАСЫР КӨШБАСШЫСЫ
- 21. 1 3 2 4 5 1 6
- 22. 1 1. Латынның түсіндіру, баяндау, мәлімет деген ұғымдарды білдіретін сөз? (Ақпарат – информация – іnformation) 2.
- 23. 2 1. Мысыққа ойын керек, бірдеңеге өлім керек? (Тышқан – мышка - mouse) 2. Бұл ең
- 24. 3 1. Бұл пернелердің ішіндегі ең ұзын перне, ол символдарды бір-бірінен ажырату үшін қолданылады? (Бос орын
- 25. 4 1. Өшірілген файлдар қайда сақталады? (себет – корзина - basket) 2. Оның жұмысы үшін аздаған
- 26. 5 1. Бұл жолдармен бағандарда реттеліп берілген ақпарат? (кесте – таблица - table) 2. Бағдарламалар, мәліметтер
- 27. 6 1. Блокнот бағдарламасында жұмысты аяқтағанан кейін терезені... (жабу – закрыть - exim) 2. Pain графикалық
- 28. интеллектуалды ойын "Дода" ХХІ ҒАСЫР КӨШБАСШЫСЫ
- 29. Ғалымдар Тарих Информатика Әртүрлі 10 20 30 10 20 30 10 20 30 10 20 30
- 30. Ғалымдар 10 20 30
- 31. Ғалымдар Компьютердің атасы? Чарльз Бэббидж
- 32. Ғалымдар 10 30 20
- 33. Ғалымдар 19 жасында дүние жүзінде бірінші рет қосу машинасын жасап шығарған ғалым ? Блез Паскаль
- 34. Ғалымдар 10 20 30
- 35. Ғалымдар 1964 жылы атақты неміс математигі Лейбниц Паскальдің идеясын дамытып, өзінің механикалық есептеуіш машинасын арифмометрді құрастырды.
- 36. Тарих 10 20 30
- 37. Тарих Бұл санау құрылғыларын гректер мен Батыс Еуропалықтар “абак” деп, қытайлықтар “суанпан”, деп атаған, ал жапондықтар
- 38. Тарих 10 30 20
- 39. Тарих Есептеуіш техникаларының қарқынды дамуы қай ғасырдан басталды? ХІХ
- 40. Тарих 10 20 30
- 41. Ғалымдар Ада Лавлейс Бэббидж машинасына бағдарламасын қай жылы жазды? 1846 жылы
- 42. Информатика 10 20 30
- 43. Информатика Адам ақпаратпен не істейді? 1.сақтайды, 2.жеткізеді, 3.өңдейді.
- 44. Информатика 10 30 20
- 45. Информатика Информатикаға анықтама бер? Ақпараттық процестерді зертейтін ғылым информатика деп аталады.
- 46. Информатика 10 20 30
- 47. Информатика ЭЕМ неше буынға бөлінеді? Бес буынға
- 48. Әр түрлі 10 20 30
- 49. Әр түрлі Компьютер деген не? Ақпараттық процестерді жүзеге асыратын негізгі құрылғы.
- 50. Әртүрлі 10 30 20
- 51. Әр түрлі Компьютердің негізгі құрылғыларын ата? Монитор, жүйелік блок, пернетақта, маус.
- 52. Әр түрлі 10 20 30
- 53. Әр түрлі Сигнал дегеніміз не? Оның көмегімен адам немесе құрылғы ақпарат қабылдайтын процесс.
- 54. интеллектуалды ойын "Оратор" ХХІ ҒАСЫР КӨШБАСШЫСЫ
- 55. А) "Егер мен робот болсам" Б) "Егер мен хаккер болсам"
- 56. интеллектуалды ойын "Кім жүйрік" ХХІ ҒАСЫР КӨШБАСШЫСЫ
- 57. 1. Компьютердің миы. 2. Компьютердің ішкі жады. 3. Компьтердің экранына ақпарат қандай құрылғының көмегімен шығады? 4.Принтердің
- 58. 1. Бұл адам ойлауының түрлері мен заңдары туралы оның ішінде дәлелдеуге болатын пікірлердің заңдылықтары туралы ғылым.
- 60. Скачать презентацию