Содержание
- 2. Застосування навчальних мов програмування не є альтернативою вивченню традиційних мов програмування у старшій школі - вони
- 3. Розподіл за віком дітей
- 4. ЕТАПИ Підготовчий Початковий рівень Базовий рівень Профільний рівень
- 5. ПІДГОТОВЧИЙ РІВЕНЬ Magic Pen ; Fantastic Contraption; Auditorium.
- 6. Magic Pen http://www.ecogiochi.it/giochi-gratis-online/puzzle/magic-pen/
- 7. Fantastic Contraption http://fantasticcontraption.com/
- 8. Auditorium http://www.cipherprime.com/games/auditorium/
- 9. ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬ ПіктоМір; Light Bot 2 (он-лайн); Bill the Robot; RoboMind ; Baltie 3; ПервоЛого; Little
- 10. Середовище програмування ПіктоМір ПіктоМір - вільно поширювана програмна система для вивчення азів програмування дошкільнятами і молодшими
- 11. Навчальна гра Light Bot 2 http://thejam.ru/uploads/light-bot-20-6061.swf
- 12. Bill the Robot
- 13. RoboMind (укр.мова-інтерфейс)
- 15. Baltie 3 Факториал на Baltie 3
- 16. ПервоЛого
- 17. Середовище програмування Little Wizard середа розробки для майбутніх програмістів - діточок початкових класів. Служить: для навчання
- 18. Середовище програмування Little Wizard використовується тільки миша; вивчаються такі поняття програмування, як змінні, вирази, цикли, умови
- 19. Середовище програмування Scratch Команди по керуванню об’єктом: Рух Вигляд Звук Олівець Керувати Датчики Оператори Змінні
- 20. Etoys
- 21. БАЗОВИЙ РІВЕНЬ Кумир; Greenfoot; Squeak
- 22. Кумир
- 23. Greenfoot
- 24. Squeak
- 26. Скачать презентацию