Содержание
- 2. Коротко про OpenGL OpenGL — ( англ. Open Graphics Library — відкрита графічна бібліотека) — специфікація,
- 3. Ефективні реалізації OpenGL існують для ОС Linux, MacOS X, Microsoft Windows та багатьох Unix-подібних ОС, а
- 4. Історія Стандарт OpenGL Architecture Review Board (OpenGL ARB) був розроблений і затверджений у 1992 році передовими
- 5. Огляд специфікацій
- 7. Огляд OpenGL 4.6 Release date: July 31, 2017 more efficient, GPU-sided, geometry processing more efficient shader
- 8. Маєте чути про … Direct3D - основний конкурент OpenGL Metal (API) - графічний API для iOS,
- 9. Перелік мов і основних бібліотек Бібліотеки існують для наступних мов: Common Lisp, Java, Delphi, Fortran, Ocaml,
- 10. Створення вікна
- 12. Загальний вигляд команди
- 14. Примітиви
- 15. Корисно …………………………………………………….. glMatrixMode(GL_PROJECTION); glLoadIdentity(); glOrtho(0.0f, windowWidth, windowHeight, 0.0f, 0.0f, 1.0f); …………………………………………………. Це перераховує координати OpenGL в
- 16. Трикутник ………………………………………… GL.Begin(PrimitiveType.Triangles); GL.Color3(Color.OrangeRed); GL.Vertex2(-0.5f, 0.5f); GL.Color3(Color.SpringGreen); GL.Vertex2(0.0f, -0.5f); GL.Color3(Color.MediumPurple); GL.Vertex2(0.5f, 0.5f); GL.End(); …………………………………………….
- 18. Картинка з примітивів
- 19. Перетворення
- 21. Приклад 1 ………………………………………………. GL.MatrixMode(MatrixMode.Modelview); GL.LoadIdentity(); GL.Translate(0.5,0.1,0.0); GL.LoadIdentity(); GL.Scale(0.8, 0.8, 1.0); ……………………………………………………………….. * Реалізовано на VS 2019
- 23. Приклад 2 …………………………………….. GL.MatrixMode(MatrixMode.Modelview); GL.LoadIdentity(); GL.Translate(1.0, 1.0, 0.0); GL.LoadIdentity(); GL.Scale(0.8, 0.8, 1.0); GL.LoadIdentity(); GL.Rotate(90.0, 0.0, 0.0,
- 25. Приклад 3 ………………………………………………… GL.MatrixMode(MatrixMode.Modelview); GL.LoadIdentity(); GL.Translate(1.0, 1.0, 0.0); GL.LoadIdentity(); GL.Scale(0.8, 0.8, 1.0); GL.Rotate(90.0,0.0, 0.0, 1.0); ……………………………………………………………………
- 27. Приклад 4 ………………………………………………………. GL.MatrixMode(MatrixMode.Modelview); GL.LoadIdentity(); GL.Translate(0.5,0.1,0.0); GL.Scale(0.8, 0.8, 1.0); GL.Rotate(90.0,0.0, 0.0, 1.0); ………………………………………………………………… * Реалізовано на
- 29. Приклад 5 …………………………………………………… GL.MatrixMode(MatrixMode.Modelview); GL.LoadIdentity(); GL.Translate(0.5,0.1,0.0); GL.Scale(0.8, 0.8, 1.0); GL.Rotate(90.0,0.0, 0.0, 1.0); GL.LoadIdentity(); ………………………………………………………….. * Реалізовано
- 32. Скачать презентацию