- Главная
- Культурология
- Иманипедагогиканың қажеттілігі, алғышарты
Содержание
- 2. Қазақ-өткенді қадірлеген,жаңаны байыптаған, болашақты болжап бағдарлаған дана халық.Ежелгі ескі заманнан бастап күні бүгінге дейін ғұмыр кешкен
- 3. Шаруа отбасында тәрбие,үлгі өнеге көрсету іс- әрекеті, әулет пен тайпаның,рудың шынайы өмір әрекеттерінен айырмашылығы аз еді.Тәрбие
- 4. Бақсыларды қойдай қырған Әмір Темір менӨзбек хан олардың ізін де қалдырмай таптаған. Мар,хипат, бәдізші,багш аталып келген,жұртқа
- 5. қолдауымен жəне жеке адамның ынта-ықыласына негіз -делсе, кейде кездейсоқ жүзеге асатын да жағдай болады . Ал
- 6. Онда бүгінгі жасұрпаққа төніп тұрған қатерлердің кейбір түрлері тіпті болмаған.Отбасында, мектепке дейінгі балалар мекемесінде,мектепте азаматқа қан-
- 7. тəрбиелеу мен үйрету (оқыту) туралы бiлiмiн, халықтың бүкiл даналығын, сондай-ақ кісінің əлеуметтiк жəне тарихи-мəдени тұрғыда қалыптасуына
- 8. Иманипедагогика-этнопедагогиканың жаңарған атауы да емес.Алайда оның ұлттық тәрбиеге жасаған түйіндері мен қазақ тәлім-тәрбиесінің тәжірибесі негізінде тұрақтанған
- 9. Араб тiлiнде «иман» сөзi жүрекпен қабылдау, бiр нәрсеге немесе бiр хабарға iштей, шын көңiлмен сенiп, оны
- 10. Сондықтан қазақта имандылық - ауқымы аса кең үлкен пәлсапалық ой-толғамға ие, ерекше мәнді ұғым. Атам қазақ
- 11. Жалпы,Қазақстан Республикасында Ұлттық білім философиясына (Pilosofy of education),Оқу білім ғылымына(Introduction to Education studies), Мектептану(Skalolazanie) назар аударылмай,іргелі
- 13. Скачать презентацию
Қазақ-өткенді қадірлеген,жаңаны байыптаған,
болашақты болжап бағдарлаған дана халық.Ежелгі
ескі заманнан
Қазақ-өткенді қадірлеген,жаңаны байыптаған, болашақты болжап бағдарлаған дана халық.Ежелгі ескі заманнан
Қазақтың түп тұқияны жұмыр Жерге келіп ғұмыр кешкеннен бері: «Тән-Тәңірден,Тәрбие-өзімізден»- деген қағиданы басшылық етіп,«Кісілік» мұратты шамшырақ болдырып, ұрпағын өмірге дайындап, тәлім-тәрбиелеп,кең тынысты, орасан аумақты, заңғар мақсатты,іс-шара,қимыл-әрекет,жұмыс-шаруа жүр- гізу, ұйымдастыру, өткізу нәтижесінде: «Бала бақшадағы гүлің,оны тәрбиелеу үлкен ғылым» деген даналық қорытындыға келген. Иә,Қазақ танымында:-тәрбиелеу әрі өнер,әрі ілім. Түбі бір,бар қазақ отау тігіп, орда көтеріп, тамырын тереңге жайып өсіп-өне отырып,бір шаңыраққа топтасып әулеттік тұғыр,тектік бастау-Қарашаңырақ мектебін дүниеге әкелді.Оның бас ұстаздары Дана Аналар мен Дана Аталар болды.Ол дамып жетілу барысында Дана мектебіне ұласып оның барлық түрі мен тармағы,саласы мен бұтағы , бөлшегі мен бөлігі,тарауы мен бөлімі ұйыса келіп-Әулет мектебіне айналды. Қазақ қауымында осы негізде пайда болған, әлмисақтан бері, әлеу-меттік және әулеттік деп аталатын екі топтағы мектеп болған-ды.Әулеттік мектеп-жеке отбасынан бастап, әулет, ауыл,тайпаға дейінгі адамдарға ортақ, жарық дүниеге жаңа келген сәбиден бастап, қарттарға дейін қатысатын,қазаққа тән(түрік тектес халықтардың барлығында ұқсас қалыптағы тәрбие мектебі болғанымен арасында аздап айырмашылық бар),сан ғасыр бойында қызмет жасаған,күні бүгінге дейін жалғасып келе жатқан, келешекте де болатын,ұлт өкілін қалыптастыратын шынбайлы нұсқа, ерекше тәлім-тәрбиелік орта. Тарихқа көз жүгіртетін болсақ,кең байтақ өлкемізде буыннан –буынға жалғасып, ұяттылық, әдептілік, көргендік, мейрімділік салтанат құрып, үйлесім тауып жатқан. Міне, сол қымбат,асыл қасиеттердің бәрі отбасы,ошақ қасында бүршік атып,бұтақ жайған. ҚАРАПАЙЫМ ҚАЗАҚ ОТБАСЫ түрлі тәрбие құралдарын толық пайдалана алмаса да,өңірлік,рулық ,ауылдық шеңберде өз бала-ларын әулет мектебінде тәрбиелеп келді.
Шаруа отбасында тәрбие,үлгі өнеге көрсету іс-
әрекеті, әулет пен тайпаның,рудың
Шаруа отбасында тәрбие,үлгі өнеге көрсету іс- әрекеті, әулет пен тайпаның,рудың
Бақсыларды қойдай қырған Әмір Темір менӨзбек хан олардың ізін де
Бақсыларды қойдай қырған Әмір Темір менӨзбек хан олардың ізін де
қолдауымен жəне жеке адамның ынта-ықыласына негіз
-делсе, кейде кездейсоқ жүзеге
қолдауымен жəне жеке адамның ынта-ықыласына негіз -делсе, кейде кездейсоқ жүзеге
Онда бүгінгі жасұрпаққа төніп тұрған қатерлердің
кейбір түрлері тіпті болмаған.Отбасында,
Онда бүгінгі жасұрпаққа төніп тұрған қатерлердің кейбір түрлері тіпті болмаған.Отбасында,
тəрбиелеу мен үйрету (оқыту) туралы бiлiмiн, халықтың бүкiл даналығын, сондай-ақ
тəрбиелеу мен үйрету (оқыту) туралы бiлiмiн, халықтың бүкiл даналығын, сондай-ақ
Иманипедагогика-этнопедагогиканың жаңарған атауы да емес.Алайда оның ұлттық тәрбиеге жасаған түйіндері
Иманипедагогика-этнопедагогиканың жаңарған атауы да емес.Алайда оның ұлттық тәрбиеге жасаған түйіндері
Араб тiлiнде «иман» сөзi жүрекпен қабылдау, бiр
нәрсеге немесе бiр
Араб тiлiнде «иман» сөзi жүрекпен қабылдау, бiр нәрсеге немесе бiр
.
Сондықтан қазақта имандылық - ауқымы аса
кең үлкен пәлсапалық ой-толғамға
Сондықтан қазақта имандылық - ауқымы аса кең үлкен пәлсапалық ой-толғамға
Жалпы,Қазақстан Республикасында Ұлттық білім
философиясына (Pilosofy of education),Оқу білім
ғылымына(Introduction
Жалпы,Қазақстан Республикасында Ұлттық білім философиясына (Pilosofy of education),Оқу білім ғылымына(Introduction