Содержание
- 2. * Навчальна та виховна мета 1. Засвоїти принципи побудови та основи бойового застосування і технічної експлуатації
- 3. * Контрольні завдання (РСП) Інформаційне забезпечення посадки літака на аеродром, обладнаний системою ОСП (1 бал). Поясніть,
- 4. * Основні етапи: Привід у район посадки (D≈200 км). Організація повітряного руху в районі аеродрому (D≈150
- 5. * Призначення системи інструментальної посадки Задачі системи посадки: - привід літаків у район аеродрому посадки; -
- 6. Різновиди систем посадки
- 7. Прийняті скорочення ПРМ – привідний радіомаяк (привідна радіостанція + маркерний радіомаяк), АРП – автоматичний радіопеленгатор, КСР
- 8. * Вимоги до системи посадки Загальні вимоги Висока надійність засобів забезпечення посадки. Незалежність якості інформаційного забезпечення
- 9. Призначення: - виведення літака в район аеродрому, - забезпечення заходу на посадку, - зниження, - посадка
- 10. * Розміщення радіотехнічних засобів системи посадки ОСП ПАР – привідна аеродромна середньохвильова радіостанція (передавач); МРМ –
- 11. * Привідний радіомаркерний пункт Привідні радіомаркерні пункти (ДПРМ чи БПРМ, МРМ, АРП) призначені для приводу літаків
- 12. * Маркерний радіомаяк МРМ-48 Маркерні радіомаяки працюють на фіксованій частоті 75 МГц і призначені для фіксації
- 13. Автоматичний УКХ радіопеленгатор Автоматичний радіопеленгатор (АРП) забезпечує автоматичний вимір та індикацію радіопеленга об’єкту (зокрема, передавача бортової
- 14. * Наземні засоби УКХ радіозв’язку
- 15. * Стартовий командний пункт Стартовий командний пункт (СКП) призначений для виконання допоміжних функцій з управління зльотом,
- 16. Командно-диспетчерський пункт Обладнання КДП 1. Засоби зв’язоку: - з КП, СКП, РСП, засобами РТЗ польотів, підрозділами
- 17. * Недоліки спрощених систем посадки Низька точність заходу і здійснення посадки (великий посадковий мінімум: видимість 500
- 18. Радіолокаційна система посадки (РСП) Призначення РСП забезпечує вирішення задач: - виявлення літаків в радіусі 80 …
- 19. * Радіолокаційні системи посадки літаків включають диспетчерське і посадкове обладнання. Звичайно радіолокаційна система посадки розгортається разом
- 20. * Розміщення засобів посадки РСП на аеродромі ПРЛ з командною радіостанцією управління літаками на гліссаді в
- 21. * Оглядовий радіолокатор Призначення ОРЛ: - контроль повітряного простору в радіусі 150 … 250 км; -
- 22. * Контроль повітряного простору здійснюється шляхом обертання апаратної з антенною системою навколо вертикальної осі. Вузька ДСА
- 23. * В режимі активної радіолокації здійснюється виявлення всіх цілей, що знаходяться в зоні дії ОРЛ, визначення
- 24. Диспетчерський радіолокатор Призначення ДРЛ: - контроль за літаками в радіусі до 150 км, - впізнавання літаків
- 25. * Антена ДРЛ у вертикальній площині формує косекансну ДСА і забезпечує контроль повітряного простору в радіусі
- 26. Посадочний радіолокатор Призначення ПРЛ: - контроль положення літаків на посадочному курсі і глісаді; - контроль повітряного
- 27. ПРЛ - це двохкоординатні курсовий і глісадний радіолокатори з загальним прийомопередаючим каналом, селектором рухомих цілей (СРЦ)
- 28. * Система вторинної радіолокації Система вторинної радіолокації (радіолокація з активною відповіддю) включає наземний запитувач та літаковий
- 29. Радіомаячні системи посадки у комплексі з ОСП призначені для забезпечення приборної посадки в складних метеоумовах (СМУ).
- 30. * Погодні мінімуми і категорії систем посадки КРМ з КРП вказують екіпажу положення літака у горизонтальній
- 31. * Класифікація радіомаячних систем посадки
- 32. * Антенна система радіомаяка формує дві незалежні ДСА – широку однопелюсткову G1(ϕ) і двохпелюсткову з гострим
- 33. * В бортовому курсовому приймачі спектр сумарного сигналу в залежності від сторони і величини відхилення літака
- 34. Двохчастотний КРМ з опорним нулем (ILS) Як і в амплітудно-фазовому КРМ, антенна система радіомаяка формує дві
- 35. * Спектри сигналів маяка на вході приймача: а) амплітудно модульований сигнал частотами Fм1 і Fм2 антени
- 36. * Двохчастотний КРМ з РСН (ILS) Fм1=45 Гц, Fм2=150 Гц Антенна система радіомаяка формує дві однакові
- 37. * Спектри сигналів маяка на вході приймача: а) амплітудно модульований сигнал частотою Fм1 антени з ДСА
- 38. * Двохчастотний ГРМ з РСН (СП-50) У двохчастотному глісадному радіомаяку дециметрового діапазону площину глісади визначає рівносигнальний
- 39. * Спектри сигналів маяка на вході приймача: а) балансно модульований сигнал частотою FМ1=45 кГц верхньої антени
- 40. Двохчастотний ГРМ з опорним нулем (ILS) Спектри сигналів маяка на вході приймача: а) сигнал постійної фази
- 41. * Призначення ПРМГ-5 призначена для забезпечення заходу на посадку літаків при метеомінімумі І категорії в режимі
- 42. * Канал посадки вітчизняних РСБН призначений для визначення відхилення літака по курсу і глісаді від заданої
- 43. В бортовій апаратурі загальний високочастотний тракт (ВЧТ). Подальша обробка сигналів КРМ і ГРМ здійснюється в каналах
- 44. * Недоліки радіомаячних систем посадки метрового діапазону В УКХ діапазоні радіохвиль зони глісади і курсу систем
- 45. 3. Радіомаячні системи посадки сантиметрового діапазону Система посадки MLS забезпечує: видачу інформації про відхилення від обраної
- 46. Загальна характеристика 1. Системи посадки (СП) сантиметрового діапазону у порівнянні з СП метрового діапазону: мають значно
- 47. * Кутомірна підсистема Кутомірна підсистема працює в сантиметровому діапазоні хвиль fн=5031 ... 5091 МГц і має
- 48. * Дальномірна підсистема Дальномірна підсистема працює в діапазоні fн=960 … 1215 МГц, має 238 частотних каналів
- 49. * Бортове обладнання кожного з літаків, що здійснюють посадку, визначає відхилення по курсу Δφ = φ
- 50. * Функції системи і послідовності функцій Звичайний режим: П1: КМ-1, КМ-2, Аз-1, КМ-2, КМ-1, ОД, Аз-2,
- 51. * Принцип визначення напрямку Якщо в границях сектору сканування ДСА знаходиться літак, то в його приймач
- 52. * Часовий графік роботи системи посадки Часовий графік виконання будь-якої функції включає інтнрвали “преамбула”, “секторні сигнали”,
- 53. * На інтервалі “туди” антеною з вузькою ДСА в площині сканування і широкою ДСА в перпендикулярній
- 54. * Порівняльні характеристики радіомаячних систем посадки
- 55. * 4. Застосування радіотехнічних систем посадки Радіолокаційні системи посадки літаків включають диспетчерське і посадкове обладнання. Звичайно
- 56. * Екіпажу літака з КДП повідомляють посадочний курс, атмосферний тиск у районі аеродрому, висоту нижньої границі
- 57. * При польоті з посадочним курсом на ДПРМ здійснюється пробивання хмарності. До ДПРМ літак повинен підійти
- 58. * Застосування РСП Виведення літаків в район аеродрому посадки в дальній зоні здійснюється за допомогою ОРЛ
- 59. * Управління літаками в районі аеродрому і на аеродромі після посадки чи перед зльотом забезпечує ДРЛ,
- 60. * Режим ПРЛ “КРУГОВИЙ ОГЛЯД” В режимі “КРУГОВИЙ ОГЛЯД” ПРЛ контролює повітряний простір в радіусі 60
- 61. * Режим ПРЛ “ВИСОТА” Режим “ВИСОТА” забезпечує контроль зниження літака для посадки при пробиванні хмарності. Комутатором
- 62. * Режим ПРЛ “ПОСАДКА” В цьому режимі ПРЛ являється трьохкоординатним радіолокатором і забезпечує контроль за зниженням
- 63. * Виведення літака в район аеродрому і захід на посадку здійснюються з використанням засобів ОСП, ОРЛ
- 64. * Автоматизований захід на посадку (РСБН+ПРМГ) Режим „Повернення радійне”: польот на крейсерній висоті до точки початку
- 65. * Питання для самоконтролю Спрощена система посадки ОСП. Радіолокаційна система посадки. Радіомаячна система посадки метрового діапазону
- 67. Скачать презентацию