Содержание
- 2. * Доплерівські вимірювачі швидкості і кута зносу. Застосування автономних засобів радіонавігації для рішення навігаційних задач. Застосування
- 3. * Контрольні завдання (АЗРН2) Проаналізуйте вплив крену літака на результати вимірювання шляхової швидкості і кута зносу
- 4. * ДВШКЗ являється автономним засобом визначення повного вектору швидкості руху відносно підстилаючої поверхні (горизонтальної складової –
- 5. * Принципи побудови і роботи ДВШКЗ Швидкість зближення з ділянкою підстилаючої поверхні в напрямку (ψ, φ)
- 6. * Ширина спектру залежить також від орієнтації“ плями” відносно ізодопи. Випадковий характер спектру відбитого сигналу і
- 7. * В межах “плями” на підстилаючій поверхні окремі елементи поверхні опромінюються під різними кутами γ, що
- 8. Однопроменевий ДВШКЗ В горизонтальному польоті Поворотом антени знаходиться положення, коли FД=FД max. Тоді і αЗн=ψ, але
- 9. Двохпроменевий ДВШКЗ В двохпроменевих ДВШКЗ можна одночасно визначати W і αЗн. Односторонній ДВШКЗ Обидва променя орієнтовані
- 10. * Двохсторонній ДВШКЗ Обидва променя орієнтовані діагонально (1 і 3) або назад (2 і 4): При
- 11. * Чотирьохпроменевий ДВШКЗ Шляхом подальшої обробки сигналів усіх каналів при WВ=0 отримуються сигнали Якщо антена поворотна
- 12. * Доплерівські зсуви частоти по променям 1, 3 і 4 створюють систему рівнянь для обчислення повного
- 13. * Якщо антена нерухома, то Θ=0 і рішенням системи рівнянь знаходиться шляхова швидкість W та кут
- 14. * Методи вимірювання доплерівського зсуву частоти Для отримання вузьких променів ДСА в ДВШКЗ звичайно застосовують сантиметровий
- 15. * К – комутатор С – синхронізатор Прд - передавач АП – антенний перемикач Прм -
- 16. * Напруга UР забезпечує відслідковування поворотною антеною напрямку руху літака. Кут зносу видає датчик положення антени.
- 17. * С – синхронізатор К – комутатор Прд – передавач БМ – балансний модулятор Зм –
- 18. * Безперервний когерентний зондуючий сигнал передавача комутатором по черзі випромінюється променями 1 … 4 передаючої антени.
- 19. * В обчислювачі ПНК по сигналам F1, F2 і F3 обчислюються шляхова швидкість і кут зносу.
- 20. * ТТХ ДВШКЗ безперервного випромінювання
- 21. * 5. Застосування АЗРН для рішення навігаційних і бойових задач Автоматичні радіокомпаси Політ на радіостанцію або
- 22. * Політ від радіостанції з ККР = 180о здійснюється по кривій, яка асимптотично наближається до прямої,
- 23. * Радіовисотоміри І. Визначення істинної висоти польоту ІІ. Попередження про зниження на небезпечну висоту
- 24. І. Політ по маршруту: - дотримання прокладеного маршруту: для цього політ по заданому маршруту здійснюється з
- 25. ІІ. Визначення місцеположення Поточне місцеположення літака визначається його поточними координатами [x(t); z(t)], які знаходяться методом счислення
- 26. * ІІІ. Робота у складі пілотажно-навігаційних систем При роботі у складі автономної інерційної навігаційної системи ДВШКЗ
- 27. Панорамні РЛС І. Орієнтація на місцевості для бомбардування, скидання вантажів або десантування Проекція лінії шляху З
- 28. * ІІ. Визначення кута зносу, шляхової швидкості і місцеположення літака. Кут зносу і шляхова швидкість знаходяться
- 29. * ІІІ. Визначення істинної висоти польоту Щоб уникнути спотворення зображення, розгортка дальності починається з затримкою на
- 30. * ІV. Орієнтація по радіомаякам Крім основного режиму активної радіолокації панорамні РЛС можуть працювати в режимі
- 31. * V. Виявлення небезпечних метеоявищ Небезпечні метеоявища виявляються в процесі огляду підстилаючої поверхні в режимі ПМ
- 32. * Багатофункціональні РЛС винищувачів І. Визначення шляхової швидкості і кута зносу Сучасні багатофункціональні РЛС винищувачів обладнані
- 33. * ІІ. Отримання радіолокаційної карти місцевості Радіолокаційна карта підстилаючої земної або морської поверхні формується в режимі
- 34. * ІІІ. Попередження про небезпечні метеоявища Як і панорамна РЛС, багатофункціональна РЛС у всіх режимах роботи
- 35. * ІV. Інформаційне забезпечення маловисотного польоту Конструкція багатофункціональної РЛС забезпечує можливість роздільного прийому сигналів, відбитих будь-якою
- 36. * Літакові відповідачі для РЛС з активною відповіддю І. Підвищення дальності дії РЛС Наземна (корабельна) РЛС
- 37. * ІІ. Автоматична передача польотної та бойової інформації Шляхом кодування сигналів запиту і відповіді в обох
- 38. * ІІІ. Індивідуальне розпізнавання літака Індивідуальне розпізнавання літака може здійснюватись двома способами: в автоматичному режимі по
- 39. * Повітряний простір навколо захищаємого літака поділяється на повітряні зони – верхню (ВПЗ), однакововисотну (ОПЗ), захищаєму
- 40. * Обмін інформацією здійснюється по принципу “запит – відповідь”. У відповіді – інформація про рекомендований маневр
- 41. * Питання для самоконтролю Принцип роботи доплерівських вимірювачів швидкості і кута зносу. Однопроменеві ДВШКЗ. Двохпроменеві ДВШКЗ.
- 43. Скачать презентацию