Содержание
- 2. Війон. Балади (в перекл. Л. Первомайського) Бахтин М.М. Творчество Франсуа Рабле и народная смеховая культура Средневековья
- 3. Виховував його Ґійом де Вільон, парох кафедральної церкви св. Бенедикта в Парижі біля Сорбонни. 1446 —вступив
- 4. 1452 (3) — ступінь ліценціата й магістра словесних наук Три роки — життя в колах "золотої"
- 5. 1456 — пограбування скарбниці Наварської колегії ; втеча в Анжер, "Малий заповіт", Катерина Восельська. Через 2
- 6. У спразі гину біля водограю, Зубами біля вогнища січу, Чужинцем в рідному краю блукаю, Німую криком,
- 7. "кокільяри" ( coquille – мушля), 11 балад на жаргоні кокільярів 1460 — тюрма в Орлеані 1461
- 8. період творчості нетривалий (від 1456 до початку 1463 року) Ліризм Сатира: використовував іронію, пародію, каламбур, антифразу,
- 9. Оригінальні рукописи Війона до нашого часу не дійшли, відомі тільки п'ять рукописних копій, усі з XVст.
- 10. В. Самійленко М. Рильський ("Балада про пань минулих днів") М.Терещенко ("Балада про жінок минулих днів", "Балада
- 11. Вплив Італії: Походи Франціска І Перебування на службі в короля Л. да Вінчі, Бенвенутто Челліні Переклад
- 12. Стихійний матеріалізм Культ прекрасного Система жанрів: новела, сатиричний роман; лірика; громадянська поезія; філософські «проби» Типові риси
- 13. « Гептамерон» 1559 Рамка, 72 новели Своєрідність: Дійсні події з придворного життя Любовні пригоди (злиття куртуазії
- 14. Батько — адвокат, мав невеликий маєток в Путу Монастир францисканців, залишив у 1527 р. Монпельє, звання
- 16. 1 кн. Повість про прежахливе життя великого Гаргантюа, батька Пантагрюеля, 1534 (Телемська обитель) 2 кн. Пантагрюель,
- 17. І — 1-6 народження Г. , пародія на святе зачаття 1-19 промова Янотуса де Брагмардо 1-23
- 18. Утвердження краси й могутності природи людини Віра в творчі можливості людини Гуманістична програма освіти Ідеал розумного,
- 19. Оракул Божественної Пляшки «Трінк»: «Пий із джерела знання. Знання про все, що є на світі. І
- 20. Оптимістична віра в майбутнє Народні ідеали Звільнення від забобонів Сатиричне зображення вад суспільства і людини Трагічність
- 21. Кар’єра придворного, хвороба, навчання разом із Жоашеном дю Белле (дв. брат Жана дю Белле) в паризькому
- 22. Оди, 1550 3 цикли сонетів “Любов до Кассандри”, 1552-1553; прототип — донька флорент. банкіра Кас. Сальвіаті
- 23. 3-ій цикл “Єлені де Сюржер”, 1578 Фрейліна королеви Сонет “Коли у старості зимовою порою...” Коли у
- 24. Поетичне втілення ренесансного світовідчуття Уславлення світу вічної природи, розуміння людини як її частини Оптимістичне сприйняття життя
- 25. Універсальність особистості: поет, воїн, історик, знав багато мов — латина, грецька, єврейська, італ., ісп. Трагічні поеми,
- 26. Біди Володарі (фр. Ювенал) Золота Палата (суд, маски людських вад) Вогні (інквізиція, Реформація) Мечі (Варфолом. ніч)
- 27. Мішель де Монтень (1533-1592) Радник парламента м. Бордо, потім мер Подорож по Європі Нейтральний в релігійній
- 28. Історичні умови в Іспанії доби Відродження. Періодизація іспанської літератури. Основні мотиви поезії доби Відродження. Основні епічні
- 29. Сервантес М. Премудрий гідальго Дон Кіхот з Ламанчі. Переклали М. Лукаш, А. Перепадя. — К., 1995.
- 30. Реконкіста «революція цін» Підтримка абсолютизму католицькою церквою і армією Криза економічна і політична (1598 — розгром
- 31. 1475–1550 раннє Відродження 1550 — перші десятиліття 17 ст. — зріле і пізнє Відродження Періодизація іспанської
- 32. Слабкий вплив античності Народний характер літератури: гостра критика сучасності й прагнення до патріархальної старовини Зв’язок із
- 33. Луїс де Леон (1527–1591) «Самотнє життя» Філософія Платона: земне життя в’язниця, а душа прагне в небеса
- 34. Рицарський роман Шахрайський роман Основні епічні жанри в літературі Відродження
- 35. Лопе де Вега (1562—1635) “Фуенте овехуна” Становлення іспанського національного театру
- 36. “Галатея”, 1585 “Алжирські звичаї” “Зруйнування Нумансії” “Дон Кіхот”, перекл. англ. 1 част. — 1612 “Повчальні новели”,
- 37. У романі Сервантес поєднав елементи таких жанрів, як рицарський роман, пастораль, любовно-пригодницька повість, повчальна новела, крутійський
- 38. 1614 — книжка Алонсо Фернандеса де Авальянеди із Тордесільянса Композиція: присвята, переднє слово до читальника, 74
- 39. Інтерпретації: просвітницька, філос.-психологічна, публіцист. 3 лінії образу: Д. К. із Ламанчі (не розуміє дійсність) Рицар Сумного
- 40. Божевільний Консерватор Фанатик Мрійник Мудрець Ідеаліст Гуманіст Дивак Оптиміст
- 42. Скачать презентацию