Старт проекту. Експеримент як продукт

Слайд 2

Старт проекту. Експеримент як продукт «Успіх не в тому, щоб запропонувати

Старт проекту. Експеримент як продукт

«Успіх не в тому, щоб запропонувати ту

чи ту опцію: успіх в тому, щоб зрозуміти , як вирішити проблему клієнта» © С. Леслі
Слайд 3

Старт проекту. Експеримент як продукт «Ринки постійно змінюються, і наше завдання

Старт проекту. Експеримент як продукт

«Ринки постійно змінюються, і наше завдання –

змінюватися разом із ними» © mag. Wall Street

Цикл зворотного зв'язку:
«СТВОРИВ-ОЦІНИВ-НАВЧИВСЯ»

Слайд 4

Старт проекту. Експеримент як продукт Найголовніше – СКОРОЧУВАТИ ЧАС УСЬОГО ЦИКЛУ

Старт проекту. Експеримент як продукт

Найголовніше – СКОРОЧУВАТИ ЧАС УСЬОГО ЦИКЛУ ЗВОРОТНОГО

ЗВ'ЯЗКУ.
У ЦЬОМУ СУТЬ УПРАВЛІННЯ СТАРТАПОМ.
MVP (minimum viable product) – це версія продукту, що дозволяє запустити цикл «створив-оцінив-навчився» З МІНІМАЛЬНИМИ ЗУСИЛЛЯМИ, ВИТРАТИВШИ ЯКОМОГА НАЙМЕНШЕ ЧАСУ НА РОЗРОБКУ.
MVP потрібно створити таким чином, ЩОБ МОЖНА БУЛО ОЦІНИТИ ЙОГО УСПІШНІСТЬ.
Основне завдання першої фази циклу «оцінив» – визначити, чи призводять зусилля щодо розробки продукту до БАЖАНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ.
Метод оцінки «урахування інновацій» – це кількісний підхід, що дозволяє з'ясувати, наскільки УСПІШНІ НАШІ СПРОБИ ЗАПУСТИТИ МЕХАНІЗМ РОСТУ.
Слайд 5

Старт проекту. Експеримент як продукт

Старт проекту. Експеримент як продукт

Слайд 6

Старт проекту. Експеримент як продукт

Старт проекту. Експеримент як продукт

Слайд 7

Старт проекту. Експеримент як продукт ПЕРШІ ДІЇ засновника стартапу мають бути

Старт проекту. Експеримент як продукт

ПЕРШІ ДІЇ засновника стартапу мають бути спрямовані

на те, щоб якомога швидше ПРОТЕСТУВАТИ СВОЇ ГІПОТЕЗИ.
У минулому технології Х вдалося завоювати ринок Y завдяки атрибуту Z. У нас є нова технологія Х2, яка дозволить нам завоювати ринок Y2, бо в нас теж є атрибут Z.
«Щоб перетворити ПРИПУЩЕННЯ І ІНТУЇТИВНІ ГІПОТЕЗИ на чіткі дані, підприємцю потрібно «ВИЙТИ НА ВУЛИЦЮ» І ПОЧАТИ ВЧИТИСЯ» © С. Бланк
Дуже важливо, щоб СТРАТЕГІЧНІ РІШЕННЯ БУЛИ ЗАСНОВАНІ НА ЗНАННІ СПОЖИВАЧА.
Це одне з НАЙВАЖЛИВІШИХ ПОНЯТЬ У КОНЦЕПЦІЇ ЕФЕКТИВНОГО ВИРОБНИЦТВА.
Слайд 8

Старт проекту. Експеримент як продукт ЗА БУДЬ-ЯКИМИ ЦИФРАМИ СТОЯТЬ ЛЮДИ. У

Старт проекту. Експеримент як продукт

ЗА БУДЬ-ЯКИМИ ЦИФРАМИ СТОЯТЬ ЛЮДИ.
У кінцевому підсумку

клієнти – ЦЕ ЖИВІ МИСЛЯЧІ ЛЮДИ.
Успіх будь-якої моделі продажів полягає в тому, ЧИ ДОЗВОЛЯЄ ВОНА ПОБАЧИТИ ЗА ФАСАДОМ ОРГАНІЗАЦІЇ ЖИВИХ ЛЮДЕЙ.
Слайд 9

Старт проекту. Розробка продукту й АРХЕТИП СПОЖИВАЧА АРХЕТИП СПОЖИВАЧА – це

Старт проекту. Розробка продукту й АРХЕТИП СПОЖИВАЧА

АРХЕТИП СПОЖИВАЧА – це НЕВЕЛИКИЙ

ДОКУМЕНТ, який змальовує ПЕРЕДБАЧУВАНОГО ЦІЛЬОВОГО КЛІЄНТА.
АРХЕТИП СПОЖИВАЧА – НАЙВАЖЛИВІШЕ КЕРІВНИЦТВО З РОЗРОБКИ ПРОДУКТУ.
Воно гарантує, що ЩОДЕННІ РІШЕННЯ ПРО ПРІОРИТЕТИ, які доводиться приймати будь-якій компанії розробників, ВІДПОВІДАТИМУТЬ ПОТРЕБАМ ТИХ ЛЮДЕЙ, яких прагне залучити компанія.