Содержание
- 2. Основи Теорії Ігор Теорія Прийняття рішень © ЄА. Лавров, 2014-2019 /30
- 3. Теорія Ігор Теорія Прийняття рішень © ЄА. Лавров, 2014-2019 /14
- 4. Лекція 7. Основні поняття Теорії ІГОР Зміст лекції: 1. Теорія ігор .Проблема Прийняття рішень в умовах
- 5. Теоретико-системные основы математического моделирования (с) Н.М. Светлов, 2006 /20 1.Теорія ігор .Проблема Прийняття рішень в умовах
- 6. Теорія ігор .Проблема Прийняття рішень в умовах конфлікту В теорії ігор розглядаються ситуації, пов'язані з прийняттям
- 7. Теорія ігор .Проблема Прийняття рішень в умовах конфлікту В ігровому конфлікті беруть участь два противника, іменовані
- 8. Теорія ігор .Проблема Прийняття рішень в умовах конфлікту При позначенні гравців через А і В з
- 9. Теоретико-системные основы математического моделирования (с) Н.М. Светлов, 2006 /20 2.Оптимальне рішення гри двох осіб з нульовою
- 10. 2. Оптимальне рішення гри двох осіб з нульовою сумою Оскільки гри беруть свій початок в конфлікті
- 11. 2. Оптимальне рішення гри двох осіб з нульовою сумою Приклад 1 . Дві компанії А і
- 12. 2. Оптимальне рішення гри двох осіб з нульовою сумою Приклад 1 продовження. Залежно від уміння й
- 13. 2. Оптимальне рішення гри двох осіб з нульовою сумою. Приклад 1. продовження Аналіз стратегій комп. А.
- 14. 2. Оптимальне рішення гри двох осіб з нульовою сумою. Приклад1.продовження Аналіз стратегій комп. B. Так як
- 15. 2. Оптимальне рішення гри двох осіб з нульовою сумою. Приклад1. продовження Оптимальним рішенням у грі є
- 16. 2. Оптимальне рішення гри двох осіб з нульовою сумою. Приклад 1. продовження Рішення, що відповідає сідловой
- 17. 2. Оптимальне рішення гри двох осіб з нульовою сумою. Приклад1. продовження Оптимальне рішення гри, що відповідає
- 18. 2. Оптимальне рішення гри двох осіб з нульовою сумою. Приклад2. Два гравці A і В грають
- 19. 2. Приклад2. Максиміна і мінімаксна величини (ціни) для цієї гри дорівнюють -1 дол. і 1 дол.
- 20. 2. Приклад2. Постійна спокуса кожного гравця перейти до іншої стратегії вказує на те, що рішення у
- 21. 2. Оптимальне рішення гри двох осіб з нульовою сумою Приклад 3 . Знайдіть рішення, яке визначається
- 22. 2. Оптимальне рішення гри двох осіб з нульовою сумою Приклад 3 . Знайдіть рішення, яке визначається
- 23. 2. Оптимальне рішення гри двох осіб з нульовою сумою Приклад 3 . Знайдіть рішення, яке визначається
- 24. 2. Оптимальне рішення гри двох осіб з нульовою сумою Приклад 4 . Вкажіть область, якій належить
- 25. 2. Оптимальне рішення гри двох осіб з нульовою сумою Приклад 4 . Вкажіть область, якій належить
- 26. 3.Рішення матричних ігор у змішаних стратегіях Теорія Прийняття рішень © ЄА. Лавров, 2014-2019 /14
- 27. 3Рішення матричних ігор у змішаних стратегіях Може бути знайдено графічно, або методами лінійного програмування. Графічний метод
- 28. 3Рішення матричних ігор у змішаних стратегіях. Постановка задачі Розглянемо гру 2 х n, в якій гравець
- 29. Теоретико-системные основы математического моделирования (с) Н.М. Светлов, 2006 /20 Рассмотрим следующую игру 2x4, в которой платежи
- 30. 3Рішення матричних ігор у змішаних стратегіях. Графічний метод рішення. Приклад. Рассмотрим следующую игру 2x4, в которой
- 31. 3Рішення матричних ігор у змішаних стратегіях. Графічний метод рішення. Приклад. Продовження 4 прямі лінії, відповідають чистим
- 32. 3Рішення матричних ігор у змішаних стратегіях. Графічний метод рішення. Приклад. Продовження Оптимальна змішана стратегія гравця В
- 33. 3Рішення матричних ігор у змішаних стратегіях. Графічний метод рішення. Приклад. Продовження Результат Рішення гри для гравця
- 34. 4. Рішення матричних ігор методами лінійного програмування Теорія Прийняття рішень © ЄА. Лавров, 2014-2019 /100
- 35. 4. Рішення матричних ігор методами лінійного програмування Теорія ігор знаходиться в тісному зв'язку з лінійним програмуванням,
- 36. 4. Рішення матричних ігор методами лінійного програмування Оптимальні значення ймовірностей xi, i = 1, 2, ...,
- 37. Довідка Джон фон Нейман . англ. John von Neumann), Нейман Янош Лайош (угор. Neumann János Lajos),
- 38. 4. Рішення матричних ігор методами лінійного програмування Оптимальні значення ймовірностей xi, i = 1, 2, ...,
- 39. 4. Рішення матричних ігор методами лінійного програмування Щоб сформулювати цю задачу у вигляді задачі лінійного програмування,
- 40. 4. Рішення матричних ігор методами лінійного програмування Щоб сформулювати цю задачу у вигляді задачі лінійного програмування,
- 41. 4. Рішення матричних ігор методами лінійного програмування Щоб сформулювати цю задачу у вигляді задачі лінійного програмування,
- 42. 4. Рішення матричних ігор методами лінійного програмування Відзначимо, що ціна гри v може бути як позитивною,
- 43. 4. Рішення матричних ігор методами лінійного програмування Дві отримані задачі оптимізують одну і ту ж (не
- 44. 5. Приклад рішення матричної гри методами лінійного програмування Теорія Прийняття рішень © ЄА. Лавров, 2014-2019 /100
- 45. 5. Приклад рішення матричної гри методами лінійного програмування Задача Значення ціни гри v знаходиться між -2
- 46. 5. Приклад рішення матричної гри методами лінійного програмування Задача Задача лінійного програмування и для гравця А
- 47. 5. Приклад рішення матричної гри методами лінійного програмування Задача Задача лінійного програмування и для гравця В
- 48. Теоретико-системные основы математического моделирования (с) Н.М. Светлов, 2006 /20
- 50. Скачать презентацию