Українське бароко. Архітектура та живопис

Содержание

Слайд 2

Архітектура бароко На зміну архітектурі Відродження наприкінці ХVІ ст. приходить бароко,

Архітектура бароко

На зміну архітектурі Відродження наприкінці ХVІ ст. приходить бароко, що

відзначається :
складними планами;
контрастами об'ємів;
пишним декоративним оздобленням;
Слайд 3

Оздоблення Троїцької Надвратної церкви.

Оздоблення Троїцької Надвратної церкви.

Слайд 4

Слайд 5

Слайд 6

Головними об'єктами мистецтва бароко в архітектурі є : церква і палац

Головними об'єктами
мистецтва бароко в
архітектурі є :
церква і палац ( кольоровий

мармур, бронза, розписані статуї.)
Карнизи фасадів помітно
висунуті вперед, криволінійний
обрис створює враження
легких коливань декору.
Слайд 7

Славилось мистецтво бароко водограями: водяні каскади, що шлейфами спадали донизу, у

Славилось мистецтво бароко водограями: водяні каскади, що шлейфами спадали донизу,

у поєднанні з химерними скульптурами (морськими божествами, тритонами) створювали фантастичне враження.
Слайд 8

Архітектурні ансамблі бароко органічно вписуються в навколишнє середовище, стаючи частиною рухливого

Архітектурні ансамблі бароко органічно вписуються в навколишнє середовище, стаючи частиною

рухливого й мінливого світу.
На Україні це храм святого
Андрія Первозванного (Київ),
XVIII століття, архітектор
В. В. Растреллі.
Слайд 9

Варфоломій Растреллі. Андріївська церква . Київ: 1747-1753 р.р.

Варфоломій Растреллі. Андріївська церква . Київ: 1747-1753 р.р.

Слайд 10

Церква всіх святих Києво-Печерська Лавра: 1696-1698.

Церква всіх святих Києво-Печерська Лавра: 1696-1698.

Слайд 11

Слайд 12

Троїцький собор 1674-1676.

Троїцький собор 1674-1676.

Слайд 13

Колокольня Софіївського собору в Києві 1701 р.

Колокольня Софіївського собору в Києві 1701 р.

Слайд 14

Притвор церкви Богоявлення на Подолі в Києві. 1720 р.р.

Притвор церкви Богоявлення на Подолі в Києві. 1720 р.р.

Слайд 15

Брама Зборовського в Києві: 1746-1748 р.р.

Брама Зборовського в Києві: 1746-1748 р.р.

Слайд 16

Троїцька Надвратна церква Київ: 1722-1729р.р.

Троїцька Надвратна церква Київ: 1722-1729р.р.

Слайд 17

Оздоблення купола Андріївської Церкви в Києві.

Оздоблення купола Андріївської Церкви в Києві.

Слайд 18

Оздоблення іконостасу собору Єлецького монастиря в Чернігові: 1669-1676р.р.

Оздоблення іконостасу собору Єлецького монастиря в Чернігові: 1669-1676р.р.

Слайд 19

Характерні риси бароко : частина іконостасу Андріївської церкви…

Характерні риси бароко : частина іконостасу Андріївської церкви…

Слайд 20

Вівтар часовні Боїмова у Львові.

Вівтар часовні Боїмова у Львові.

Слайд 21

Український живопис в стилі бароко

Український живопис
в стилі бароко

Слайд 22

Зображення святого Георгія: Київ 18 століття

Зображення святого Георгія: Київ 18 століття

Слайд 23

Зображення Святих великомучениць Анастасії та Уліанії: Київ 1740 р.р.

Зображення Святих великомучениць Анастасії та Уліанії: Київ 1740 р.р.

Слайд 24

Відтворені образи Святих великомучениць Варвари та Катерини: Львів 1740 р.р.

Відтворені образи Святих великомучениць Варвари та Катерини: Львів 1740 р.р.

Слайд 25

Український іконопис в стилі бароко

Український іконопис
в стилі бароко

Слайд 26

Ікона Покрови Богородиці: перша половина 18 століття

Ікона Покрови Богородиці: перша половина 18 століття

Слайд 27

Ікона Святого Миколая з житієм: 1680-85 р.р.

Ікона Святого Миколая з житієм: 1680-85 р.р.

Слайд 28

Зразок розпису церкви в стилі бароко: приблизно 1760 р.р.

Зразок розпису церкви в стилі бароко: приблизно 1760 р.р.

Слайд 29

Музика доби бароко

Музика доби бароко

Слайд 30

Музика доби бароко — величезна область виконавської практики: від органних концертів

Музика доби бароко — величезна область виконавської практики: від органних

концертів Баха і Генделя,
від клавірної музики, кантат, камерних творів Вівальді, Кореллі до опери Телемана.
У музиці бароко переважає драматична патетика та динамічність образів, їй притаманна поліфонія — одночасне звучання декількох мелодійно змістовних голосів, що робить музику багатомовною та багатоплановою.