Содержание
- 2. У сучасному світі автоматизації виробництва теорія ймовірності необхідна фахівцям для вирішення завдань, пов'язаних з виявленням можливого
- 3. Подіями є результати різних дослідів, вимірювань, спостережень.
- 4. Наприклад: З шухляди з різнокольоровими кульками навмання виймають чорну кулю. При киданні гральної кістки випала цифра
- 5. Випадкові події позначаються великими латинськими літерами A, B, C, ...
- 7. Приклади: 1) При підкиданні монети поява цифри виключає одночасної появи герба: 2) Є квиток лотереї «Російське
- 10. Задачі з теми: «Основи теорії ймовірності»
- 11. 1. В урні 3 білих і 9 чорних кульок. З урни навмання виймається 1 кулю. Яка
- 12. 2. Кинута гральна кістка. Яка ймовірність подій: А-випало 1 очко; В - випало 2 очки? Розв’язання:
- 13. 3. Кинуті 2 гральні кістки. Яка ймовірність подій: А-випадання в сумі не менше 9 очок; В
- 14. Для події А отримуємо: m=10:
- 15. Для події В отримуємо: m=11: Відповідь:
- 16. 4. Монета кинута 2 рази. Яка ймовірність події: А-випаде підряд два герби? Розв’язання: Скільки всього можливо
- 17. 5. Набираючи номер телефону ви забули останню цифру і набрали її навмання. Яка ймовірність того, що
- 18. 6. З слова «математика» вибирається навмання одна буква. Яка ймовірність того, що це буде буква «м»?
- 19. 7. У коробці є 3 кубики: чорний, червоний та білий. Витягуючи кубики навмання, ми ставимо їх
- 21. 8. У мішку 50 деталей, з них 5 забарвлених. Навмання виймають одну деталь. Знайти ймовірність того,
- 22. 9. З урни, в якій знаходиться 4 білих, 9 чорних і 7 червоних куль, навмання виймають
- 23. 10. Дві грані кубика пофарбовані в синій колір, три - в зелений, і одна - в
- 24. 11. Цифри 1,2,3, ..., 9, виписані на окремі картки, складають у ящик і ретельно перемішують. Навмання
- 25. Розв’язання: Загальна кількість дослідів - це кількість карток, які будуть зроблені за умовою задачі : n=9
- 26. Висновок Дослідницька робота була цікава і різноманітна. Під час створення науково – дослідницької роботи була досліджена
- 28. Скачать презентацию