Алгоритм Чена (1996) - презентация по Геометрии_

Слайд 2

Слайд 3

1 Розділимо множину P на n/m непересічних підмножин Pi 2 Побудуємо

1 Розділимо множину P на n/m непересічних підмножин Pi
2 Побудуємо опуклі

оболонки CH (Pi)
3 Знайдемо точку p_start, яка буде гарантовано включена в опуклу оболонку CH (P)
Будемо виконувати кроки, знаходячи кожного разу таку точку, яка є наступною вершиною опуклої оболонки в порядку обходу проти годинникової стрілки
5 Коли чергова знайдена точка співпадає з p_start будемо вважати, що опукла оболонка CH (P) побудована
Слайд 4

Слайд 5

for t =1; 2; 3;… do M:=min (n, 2^(2^t)) Викликати модифікацію

for t =1; 2; 3;… do
M:=min (n, 2^(2^t))
Викликати модифікацію Chan (P;

m)
if Алгоритм побудував опуклу оболонку CH (P) then
Повернути в якості результату CH (P)
end-then
end-do
Слайд 6

Побудова ОБ в реальному часі

Побудова ОБ в реальному часі

Слайд 7

Слайд 8

ВИДАЛЕННЯ НЕВИДИМИХ ГРАНЕЙ, РЕБЕР ТА ВЕРШИН

ВИДАЛЕННЯ НЕВИДИМИХ ГРАНЕЙ, РЕБЕР ТА ВЕРШИН

Слайд 9

Слайд 10

Слайд 11

Слайд 12

Алгоритми об'єктних методів працюють з об'єктними координатами примітивів і точок. Алгоритми

Алгоритми об'єктних методів працюють з об'єктними координатами примітивів і точок.
Алгоритми екранних

методів працюють з координатами пікселів, які зображують на екрані точки сцени.
Слайд 13

Алгоритм Робертса Відкидаються ребра, що належать не лицьовим граням Кожне з

Алгоритм Робертса

Відкидаються ребра, що належать не лицьовим граням
Кожне з ребер перевіряється

на закривання лицьовими гранями:
Ті ребра, що повність вкриваються – відкидаються
Частково вкриті ребра скорочуються або розбиваються на два
Слайд 14

Z-буфер

Z-буфер

Слайд 15

Для кожного пікселя [x, y] буфера кадру Begin If Z [x,

Для кожного пікселя [x, y] буфера кадру
Begin
    If Z [x, y]

        Колір [x, y]: = КолірТочкиСцени [x, y];
        zbuf [x, y]: = Z [x, y];
    end;
End;