ВПМ. Математичне програмування та дослідження операцій. Задачі з умовами невизначеності та конфлікту. (Лекція 4)
Содержание
- 2. Тема 10: Задачі з умовами невизначеності та конфлікту План Основні поняття теорії ігор Класифікація ігор Матрична
- 3. Поява теорії ігор
- 4. Основні поняття теорії ігор
- 5. Основні поняття теорії ігор
- 6. Класифікація ігор
- 7. Класифікація ігор
- 8. Класифікація ігор
- 9. Класифікація ігор
- 10. Класифікація ігор
- 11. Приклад гри з нульовою сумою
- 12. Приклад гри з ненульовою сумою (дилема ув′язнених)
- 13. Основні припущення теорії ігор
- 14. Основні припущення теорії ігор
- 15. Існування розв′язку в чистих стратегіях
- 16. Приклад розв′язку гри в чистих стратегіях
- 17. Приклад розв′язку гри в мішаних стратегіях
- 18. Гра в мішаних стратегіях
- 19. Гра в мішаних стратегіях
- 20. Гра в мішаних стратегіях
- 21. Поняття сідлової точки
- 22. Домінування стратегій
- 23. Приклад домінування стратегій
- 24. Зведення матричної гри до задачі лінійного програмування
- 25. Зведення матричної гри до задачі лінійного програмування
- 26. Зведення матричної гри до задачі лінійного програмування
- 27. Зведення матричної гри до задачі лінійного програмування
- 28. Зведення матричної гри до задачі лінійного програмування
- 29. Матрична гра двох осіб з ненульвою постійною сумою
- 30. Зведення матричної гри двох осіб з ненульвою постійною сумою
- 32. Скачать презентацию